اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمهیدات کرونایی فدراسیون فوتبال آلمان برای داوران

در صورتی که مسابقات فصل جاری بوندس لیگا از سرگرفته شود، تدابیر مهمی برای حفظ سلامتی داوران جهت مقابله با کرونا در نظر گرفته خواهد شد.

تمهیدات کرونایی فدراسیون فوتبال آلمان برای داوران

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهایی که مسابقات باشگاهی فوتبال در آلمان همانند اکثر نقاط جهان به خاطر شیوع کرونا، دچار تعلیق است، فدراسیون فوتبال این کشور در همه زمینه ها از جمله داوری اندیشه کرده است.

این سازمان در نظر دارد در صورت بازگشایی مسابقات، اقدامات ویژه ای را برای حفظ سلامتی داوران از ابتلا به ویروس کرونا انجام دهد.

در این ارتباط روزنامه بیلد، به بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای داوران پرداخت و نوشت: یکی از برنامه های فدراسیون این است که داوران برای قضاوت مسابقات، در شهر یا حداکثر منطقه خود بمانند و برای مسابقه ای مجبور به انجام سفر نباشند. 

تحت این شرایط گروه داوران فقط در شهر یا منطقه خود برای ساعاتی از منزل خارج خواهند شد و بعد از سوت زدن به سرعت مراجعه خواهند کرد. در این حال برخلاف روال گذشته، داوران راهی سفر نخواهند شد و در هتل اقامت نخواهند کرد.

بیلد ادامه داد در این حالت، فدراسیون فوتبال آلمان داوران را برای انتقال به ورزشگاه، ملزم به استفاده از خودروی خود خواهد کرد و هزینه های لازم را نیز پرداخت خواهدکرد.

همچنین بعد از بازگشایی مسابقات، دپارتمان داوری فدراسیون، اقدام به گرفتن تست کرونا از تک تک آنها خواهد کرد و در خلال مسابقات نیز ماسک های محافظ را برای آنها در نظر خواهد گرفت.

طبق آخرین تصمیم گرفته شده، مسابقات فصل جاری بوندس لیگا تا تاریخ 30 آوریل ( 11  اردیبهشت 99 ) دچارتعلیق است.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول