وزیر ارشاد: مرحوم «انوشه» از مفاخر ایرانشناسی در روزگار ما بود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حسن انوشه را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حسن انوشه را تسلیت گفت. در پیام سیدعباس صالحی آمده است: «خبر درگذشت استاد حسن انوشه، پژوهشگر تاریخ، زبان و ادبیات فارسی موجب تاثر و تاسف شد. آن مرحوم که سرپرستی گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی را نیز بر عهده داشت یکی از مفاخر ایران شناسی در روزگار ما بود که کیمیای دانش و خرد را با فضیلت فروتنی و اخلاقمداری آراسته بود. اینجانب درگذشت این چهره علمی و فرهنگی را به همه اهالی فرهنگ و ادب، شاگردان و علاقهمندان آن مرحوم و خانواده ایشان صمیمانه تسلیت میگویم و از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.» انتهای پیام/
05:44 - 24 فروردین 1399