اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عماری: تا سه شنبه تصمیم نهایی را در مورد لیگ برتر بسکتبال می گیریم

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: پس از دریافت نظرات باشگاه‌ها تصمیم نهایی در مورد لیگ برتر را تا روز سه شنبه اعلام خواهیم کرد.

عماری: تا سه شنبه تصمیم نهایی را در مورد لیگ برتر بسکتبال می گیریم

مسعود عماری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد ارسال نامه به باشگاه‌ها برای اعلام نظراتشان در مورد لغو یا ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در جلسه قبلی خود که اواخر سال گذشته بود، اعلام کردیم اگر تا 25 فروردین قضیه کرونا از بین نرود، مسابقات به صورت کامل لغو خواهد شد چون تیم ملی برای المپیک باید آماده شود اما با توجه به تعویق المپیک می خواهیم دوباره با مشورت باشگاه‌ها در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ‌نمی توانیم پیش‌بینی کنیم که چه زمانی ویروس کرونا از بین می رود به همین دلیل باید هرچه زودتر یک تصمیم قطعی بگیریم تا تیم ها هم متضرر نشوند. از سوی دیگر باید برای لیگ فصل بعد هم تصمیم گیری کرده و زمانی را مشخص کنیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: مسابقات به مرحله پلی‌آف خود رسیده و ما نمی خواهیم که این مرحله که حساس هم است، بدون کیفیت برگزار شود. در حال حاضر تمرینات همه تیم ها تعطیل است و بازیکنان در خانه مانده اند، به همین دلیل در حال حاضر هیچ تیمی آمادگی ندارد که بخواهد مسابقه را برگزار کند و ما هم نمی توانیم زمانی را در نظر بگیریم.

 عماری در مورد اینکه چه زمانی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهید کرد، گفت: نامه را به باشگاه ارسال کردیم و پس از اعلام نظر آنها و بررسی دقیق، تصمیم گیری خواهیم کرد، فکر می کنم تا روز سه‌شنبه این موضوع نهایی شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول