اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان‌جنوبی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی برای مقابله حوادث احتمالی بارندگی رگباری شدید در استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان‌جنوبی به حالت آماده‌باش درآمدند

ابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: براساس اخطاریه‌های هواشناسی و مدیریت بحران هفته پیش رو مخصوصا روزهای ابتدایی هفته بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید و برخورد صاعقه در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

وی از آماده‌باش ۱۰۹ تیم امدادی عملیاتی پنج‌گانه مدیریت بحران استانداری همراه با فرمانداری‌ها، بخشداران و دهیاران خبر داد و بیان داشت: این تیم‌ها برای مدیریت حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی اعلام کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارندگی‌های فصل بهار قطعا سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در ترددها و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

میرجلیلی از مردم خواست در حریم و بستر رودخانه‌ها قرار نگیرند و تأکید کرد: کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه‌داران نیز تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی در این زمینه انجام دهند تا شاهد چشمگیر خسارات احتمالی در استان باشیم.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول