اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای طرح ترافیک هوشمند از فردا در تهران/ ستاد مقابله با کرونا لغو اجرای طرح را اعلام نکرده است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا تصمیمی در زمینه لغو طرح ترافیک نداشته است، گفت: از فردا طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا به صورت هوشمند اجرایی می‌شود.

اجرای طرح ترافیک هوشمند از فردا در تهران/ ستاد مقابله با کرونا لغو اجرای طرح را اعلام نکرده است

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای طرح ترافیک از فردا 23 فروردین اظهار داشت: مطابق اعلام قبلی طرح ترافیک اجرایی می‌شود و هنوز هیچ تصمیم مبنی بر لغو آن گرفته نشده است.

وی افزود: طرح ترافیک از فردا ساعت 7:30 تا 19 اجرایی می‌شود و یک فرصت دو ساعته از ساعت 14 تا 16 برای شهروندان در نظر گرفته شده و در این فرصت افراد می‌توانند از شهر خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به این که اجرای طرح برای روز آینده هوشمند در نظر گرفته شده و از سفرهای غیر ضروری در سطح پایتخت و در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا می‌کاهد، گفت: اجرای طرح بر اساس ساعات اعلام شده برای روز آینده مانع از ایجاد مشکل در رفت و آمد کارمندان شده و از طرفی سبب می‌شود که سفرهای ضروری و گردشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد نباشیم.

حجت گفت: در صورتی که طرح ترافیک برای روز آینده لغو شود باید ستاد کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند و ما تابع این ستاد هستیم، ولی بر اساس آنچه که توسط شورای ترافیک تهران اتخاذ شده، طرح ترافیک فردا اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول