اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پیام رییس فدراسیون جهانی به اهالی تکواندو: از ابتدا شروع می‌کنیم

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی به اهالی این رشته اعلام کرد: با عبور از کرونا از ابتدا شروع می‌کنیم.

پیام رییس فدراسیون جهانی به اهالی تکواندو: از ابتدا شروع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تمامی برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی را لغو کرده و به تعویق انداخته که مهمترین آنها المپیک است که با یک سال تعویق به تابستان 2021 موکول شد.

تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نیست. تمامی رویدادهای تکواندو در 5 قاره لغو شده. در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو که رکز گذشته منتشر شد تقریبا تمامی رقابتهای تکواندو در سراسر دنیا از جمله رقابتهای قهرمانی آسیا، گرنداسلم پان امریکن، گزینشی المپیک در اروپا و... لغو شده و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری آن مشخص نشده است.

در همین راستا دکتر چانگ وون چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو در واکنش به بحران کرونا و لغو رویدادهای این رشته، در پیامی به اهالی تکواندو در سراسر جهان امیدواری داد تا با حل این بحران مسابقات پیش رو از جمله المپیک بهتر برگزار خواهد شد.

 

در پیام دکتر چو به کشورهای عضو که بر روی سایت فدراسیون جهانی منتشر شده، وی گفت: عمیق‌ترین همدردی‌های خود را با کسانی که در سراسر جهان تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته بیان می‌کنم. از منظر تکواندو نیز بحران ناشی از COVID-۱۹ می‌تواند فرصتی دیگر برای ما باشد تا از ابتدا شروع کنیم.

وی افزود: این ویروس میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و باعث لغو و تعویق گسترده مسابقات ورزشی، به ویژه بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 شد.

دکتر چو با اشاره به المپیک توکیو تاکید کرد: IOC این تعویق را خیلی با دقت بررسی و در نهایت تصمیم گرفت. هر چند یک سال تعویق خسارت مالی بزرگی در پی داشت. اما با وخیم‌تر شدن اوضاع، گزینه دیگری نبود. سلامت و رفاه ورزشکاران و مسئولان در اولویت قرار دارد. اکنون وقت آن است که برای بازی‌های سال آینده تمرکز کنیم و می‌توانیم المپیکی بهتر از گذشته داشته باشیم. 
انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول