اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پلمپ ۵ کارخانه خراسان شمالی در پی عدم رعایت بهداشت

از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون، ۵ مورد از کارخانجات و محیط‌های کاری و کارگری به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شد.

پلمپ ۵ کارخانه خراسان شمالی در پی عدم رعایت بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علیرضا نوریان درباره آخرین اقدامات نظارت و بازرسی وضعیت سلامت و بهداشت کارخانه‌های استان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و برنامه مقابله با این ویروس ۳۳۱ مورد بازدید کارشناسان بهداشت محیط از کارخانجات و محیط‌های کاری و کارگری (کارگاه‌های بزرگ و کوچک) و دیگر محیط‌های کاری مشابه در استان انجام‌گرفته که متأسفانه ۵ مورد از این مراکز به دلیل  رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شد.

مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه کرد: در این مدت همچنین برای ۲۶ مورد از این مراکز اخطاریه صادرشده است و از ۱۰۶ مورد از این مراکز نیز گندزدایی‌شده است.

گفتنی است بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تاکنون 394 مبتلابه کرونا در استان شناسایی‌شده و از این تعداد 42 نفر جان خود را ازدست‌داده.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول