اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

غربالگری ۴۱۵ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در ایستگاه‌های سلامت مستقر در مبادی ورودی همدان ۴۱۵ هزار نفر غربالگری شدند.

غربالگری ۴۱۵ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت همدان

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از 9 اسفندماه تا روز گذشته، اقدامات ضدعفونی برای ۲ هزار و ۱۱۰ نفر در ایستگاه‌های سلامت انجام شد اظهار کرد: در این ایام ۵۱ هزار و ۶۳۸ عدد ماسک، ۱۳ هزار و ۸۰۳ بطری مایع ضدعفونی کننده و ۶ هزار و ۹۳۰ لیتر مواد شوینده توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر نیروی جمعیت هلال‌احمر در ایستگاه‌های سلامت استان مستقر هستند بیان کرد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر نیروهای جمعیت، یک‌هزار و ۶۷۳ نیروی داوطلب نیز در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از غربالگری ۴۱۵ هزار و ۸۳۱ نفر در ۱۴ ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر فاقد علامت و ۳۰۸ نفر دارای علامت بودند که ۴۸ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در تمام بخش‌ها فعال است و تلاش خود را برای مهیا کردن شرایط خوب روحی و جسمی افراد به کار می‌گیرد یادآور شد: پویش‌ها و جشنواره‌های مختلفی توسط جمعیت هلال‌احمر پیش‌بینی شده که از مردم دعوت می‌شود در این پویش‌ها شرکت کنند.

کارخانه‌ای بیان کرد: علاقمندان می‌توانند در پویش «لبخند» و «با خانواده» شرکت کنند و تصاویر شاد خود در لحظه‌های شاد در کنار خانواده را از طریق ربات‌ تلگرامی @helalbot ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ششمین جشنواره فیلم و عکس با محوریت خدمات بشردوستانه، تب‌سنجی و غربالگری نیز در حال برگزاری است که مردم می‌توانند تصاویر و فیلم‌های سه دقیقه‌ای خود را به شماره 09021685178 ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: کودکان ۵ تا ۱۱ ساله نیز می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع کتابخانه ما، کشورم ایران، خانواده پرنشاط و بهداشت، به شماره 09021685178 ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول