اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بهبود ۴۸۴ مبتلا به کرونا در خوزستان/ابتلا ۴۴ مورد جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ٧٦٢ مورد رسیده است.

بهبود ۴۸۴ مبتلا به کرونا در خوزستان/ابتلا ۴۴ مورد جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ٧٦٢ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز ۱۶ نفر، آبادان٨ نفر، باوی ٧ نفر، کارون٢ نفر، خرمشهر ٢ نفر، ماهشهر ۵ نفر، دزفول١ نفر، شادگان١ نفر، امیدیه ١ نفر و مسجدسلیمان ١ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند که به تفکیک یک نفر در ماهشهر و یک نفر در باوی می‌باشد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۸۴ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند و هم اکنون تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازب ١٠١ نفر می‌باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول