اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| تعمیر و بازسازی ورزشگاه تربت حیدریه یک میلیارد تومان هزینه دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: برای ورزشگاه 5 هزار نفری آزادی تربت حیدریه درخواست تامین اعتبار کرده‌ایم، چراکه تعمیر و بازسازی این ورزشگاه بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه دارد.

فارس من| تعمیر و بازسازی ورزشگاه تربت حیدریه یک میلیارد تومان هزینه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان سوژه‌ای باعنوان «ورزشگاه پنج هزارنفری شرق کشور نم کشیده است» را در «فارس من» ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: درخواست تامین اعتبار کردیم، چراکه تعمیر و  بازسازی ورزشگاه 5 هزار نفری آزادی این شهرستان بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه دارد.

مجید رضایی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره تکمیل این پروژه با مسؤولان استانی است، ادامه داد: طی بازدیدی که از بخش فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان از این پروژه صورت گرفت، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان لازم است که امیدواریم به صورت مرحله‌ای پرداخت شود.

وی تاکید کرد: با توجه به بتنی بودن سازه و قطعات پیش ساخته نصب شده باید آب‌بندی سازه از بالاترین قسمت که در معرض بارش است، انجام می‌شد، البته این قطعات با مواد افزودنی آب بند (ژل میکروسیلیکا) ساخته شده که اکنون بعد از گذشت ۹ سال از ساخت آنها همچنان در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

انتهای پیام/ 70031/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول