اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

نادر سلیمانی: عاقلانه‌تر درباره کرونا فکر کنیم

نادر سلیمانی، از همه مردم خواست که باهمکاری همدیگر و با رعایت توصیه‌های پزشکی، در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیر ضرور خودداری کنند.

نادر سلیمانی: عاقلانه‌تر درباره کرونا فکر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، نادر سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانشجو گفت: در حال بازی در فیلم سینمایی شپلوتکا به کارگردانی آقای قناعت در مازندران بودیم که به علت عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا سه هفته‌ای می‌شود که کار تعطیل شده است و امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و جدی گرفتن آنها، مردم در خانه بمانند تا این ویروس کنترل شود.

سلیمانی در ادامه گفت: بیایید واقعا این موضوع را جدی‌تر بگیریم و به سفر هم نرویم، چون با این کار این ویروس را به جا‌های دیگر می‌بریم و همه جا را ناخودآگاه آلوده می‌کنیم. باید مقداری عاقلانه‌تر درباره این موضوع فکر کنیم. من اصلا کاری به دولت ندارم، بیایید به خودمان و خانواده و فرزندانمان کمک کنیم.
وی افزود: از همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در واقع این روزها جهادگرانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا میجنگند تشکر صمیمانه ای دارم و باید قدردان این عزیزان باشیم، از کارمندان وظیفه شناس بانک ها و از همه کارگرانی که در سطح شهر شبانه روز تلاش می‌کنند و شهر را نظافت می‌کنند و در معرض خطر قرار دارند که امیدوارم این عزیزان همگی در سلامت بمانند.
 
سلیمانی همچنین درباره حضورش در سریال نوروزی کامیون گفت: به نظرم مهم‌ترین کاری که این سریال می‌تواند انجام دهد این است که مردم را در خانه‌ها نگه دارد و هر شب شادی را برای آنان به ارمغان آورد تا ساعات خوبی را در این نوروز سپری کنند.
 
کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول