اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پلمب 19 مغازه متخلف در فریدن

فرماندار فریدن از پلمپ 19 باب مغازه به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

پلمب 19 مغازه متخلف در فریدن

سید تقی معین‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن اظهار کرد: شش ورودی شهرستان فریدن که شامل ورودی‌های  قبل از روستای نماگرد، ورودی‌های روستای نهرخلج، سه راهی گل امیر، سه راهی دامنه، فلکه امیر کبیر و ورودی سه راهی نماگرد است به روی خودروهای غیربومی مسدود شده، این اقدام به منظور حفظ سلامت مردم و توسط ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

فرماندار فریدن افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در محورهای ورودی شهرستان فریدن از اکیپ‌های پلیس‌راه، انتظامی و همچنین نیروهای بسیج، مردمی، هلال‌احمر و شبکه بهداشت و درمان مستقر شده تا از ورود افراد غیر ساکن جلوگیری شود.

وی با بیان این که با هماهنگی مقام قضایی با نقض‌کنندگان قانون و مصوبات ستاد پیشگیری کرونا شهرستان برخورد جدی خواهد شد، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه خودرو با پلاک خارج از شهرستان علاوه بر اعمال قانون و برگشت به شهرستان مبداء هر خودرو مبلغی معادل ۵ میلیون ریال توسط پلیس راهور جریمه نقدی خواهد شد.

معین‌الدینی عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و تعطیلی بازار ۱۹ باب مغازه متخلف پلمب، ۴ دستگاه خودرو نیز متوقف و بیش از ۵۸۰ دستگاه خودرو نیز عودت داده شده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول