اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

داریوش ارجمند: نمی‌دانم چرا برخی مردم نسبت به مسائل بهداشتی بی‌توجه‌اند

داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با دانشجو از مردم خواست خطر ویروس کرونا را جدی‌تر بگیرند و دور دید و بازدیدهای نوروز را خط بکشند و امسال در خانه بمانند.

داریوش ارجمند: نمی‌دانم چرا برخی مردم نسبت به مسائل بهداشتی بی‌توجه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص کم توجهی برخی‌ها نسبت به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی مسئولین و اجتناب از سفر‌های غیرضروری گفت: نمی‌دانم چرا برخی مردم نسبت به این مسائل بی‌توجه‌اند، انگار نمی‌توانند علی رغم همه گوشزدها، دور سفر در ایام نوروز را خط بکشند.

وی ادامه داد: بنده به سهم خودم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر حفظ سلامتی همسایه‌، دوست، برادر و  پدر و مادر هم که شده تا زمانی که از شر ویروس کرونا خلاص نشده‌ایم، قید رفت و آمدهای غیرضرور و سفر را بزنید و در خانه بمانید.
 داریوش ارجمند درخصوص قرنطینه نکردن 100 درصدی شهر‌ها گفت: من با قرنطینه 100 درصدی شهرها مخالفم و معتقدم مسئولین به فکر مردم‌اند و نمی‌خواهند آن‌ها را اذیت کنند. من حدود سال‌های ۴۰ و در دوره بیماری وبا، این موضوع قرنطینه را دیده‌ام، به این راحتی نیست که شما تصور می‌کنید. مردم اگر  مسئولانه در خانه بمانند، نیازی به این محدودیت‌های شدید نیست.
ارجمند در ادامه پرستاران و پزشکان را نور چشم جامعه خواند و گفت: الان پرستاران و پزشکان واقعا جان جانان اند. من امیدوارم وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه تا حد امکان به این پرستاران رسیدگی بیشتری کنند و بیشتر به آن‌ها برسند به خصوص امثال آن پرستاری که در اواسط اسفندماه عروسی اش را به تاخیر انداخت.
وی در پایان گفت: در نهایت امیدوارم رسیدگی به خانواده های پرستاران و کادر درمانی (شهدای سلامت) که در این روزها جان خودشان را در راه حفظ سلامتی مردم از دست داده اند در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول