اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شهرستان‌های ایلام به همت سپاه ضد عفونی می‌شوند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) از خدمت رسانی همه جانبه‌ی سپاه در راستای ضد عفونی شهرستان‌های ایلام خبر داد.

شهرستان‌های ایلام به همت سپاه ضد عفونی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه ایلام، گفت: پاسدار ریشه در عاشورا دارد و فلسفه وجودی سپاه در قیام عاشوراست. افتخار می‌کنیم که در کنار مردم باشیم و بدون شک لحظه‌ای مردم را فراموش نخواهیم کرد. سپاه از دل تهدیدها قد کشید. هر جا سختی هست، سپاه هست.

وی افزود: سال ۹۸ یک سال استثنایی بود که با سیل شروع شد و تعطیلات نداشتیم و کاملا در کنار مردم بودیم. در سیل و در حوادث همه مقرهای سپاه به روی مردم گشوده شد و هم اکنون نیز با شیوع این ویروس منحوس قرارگاه‌های راهیان نور جهت امر قرنطینه در اختیار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بین داشت: سپاه در روزهای اول این بیماری همه داشته‌های خود را رو کرد و یک روز در میان با ویدیو کنفرانس با فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلامی تشکیل جلسه می‌دهیم و ایشان خود اوضاع را رصد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در بیمارستان صحرایی یک پای کار سپاه است، در حوزه غربالگری طی یک تفاهم نامه و به صورت رایگان بسیجیان حدود ۷۵ درصد شهروندان را با کمک علوم پزشکی در طرح شرکت دادند. در حوزه تولیدات بیش از ۱۵ کارگاه در حال تولید ماسک بوده و تا کنون بیش از دویست هزار ماسک تولید شده است.

سردار شاکرمی افزود: در حوزه ضد عفونی در همه شهرستان‌ها گروه‌های جهادی بسیج در قالب قرارگاه امام رضا (ع) به ضد عفونی و گندزدایی تمامی شهرستان‌ها پرداختند و تا آخرین لحظه در خدمت مردم هستیم.

وی در ادامه گفت: امروز این ویروس در تمامی جهان تلفات بسیاری را سبب شده که البته ما از این موضوع خوشحال نیستیم ولی آن کشورهایی که ادعا داشتند به مراتب از کشور ما و اقدامات ما جا مانده و درمانده اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمنان از سپاه عصبانی اند و از اینکه سپاه در کنار مردم است ناراحتند و به ما تهمت می زنند. ما یاد و خاطره شهید والا مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و خوشبختانه سلیمانی ها در حال تکثیر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: از مردم ایلام انتظار داریم که در طرح فاصله اجتماعی همکاری کنند و در خانه ها بنشینند و قرنطینه خانگی را رعایت کنند. من دست و پای مردم را می‌بوسم و از آنان خواهش می‌کنم که با ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند.

شاکرمی در آخر ضمن تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، افزود: سپاه در روز سه شنبه رزمایشی را با همکاری اعضای ستاد خواهد داشت و ضد عفونی کلی را در سطح شهرستان ایلام انجام خواهد داد و انتظار داریم که مردم و رسانه‌ها در این امر کمک کار باشند.

 

انتهای پیام/9807

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول