اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

رباتی که به پرستاران شاغل در بخش‌های کرونا کمک می‌کند

بیمارستان دانشگاه «مستر میزریکوردیا» در دوبلین از نرم افزاری جدید استفاده می‌کند که وقت آزاد بیشتری برای پرستاران شاغل در بخش‌های بیماران مبتلا به کویید 19 فراهم می‌کند.

رباتی که به پرستاران شاغل در بخش‌های  کرونا کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، بیمارستان دانشگاه «مستر میزریکوردیا» در دوبلین از نرم افزاری جدید استفاده می‌کند که وقت آزاد بیشتری برای پرستاران فراهم و به آنها کمک می‌کند تا به میزان بیشتری برای بیماران مبتلا به کویید ۱۹ وقت صرف کنند.

شرکت نرم افزاری UiPath سیستمی را ابداع کرده که فرایند‌های کند در سیستم‌های خدمات درمانی را تسریع می‌کند و به دنبال‌ آن وقت آزاد بیشتری برای پرستاران مهیا می‌شود.

بیمارستان دانشگاه Mater Misericordiae در دوبلین اکنون ربات‌هایی دارد که به سرعت وظایف اداری و رایانه‌ای را انجام می‌دهند که پرستاران به طور معمول باید وقت زیادی را برای انجام دادن آنها اختصاص می‌دادند.

امید است با فراهم کردن زمان بیشتر برای پرستاران، آنها بتوانند زمان بیشتری در کنار بیماران مبتلا به COVID-19 که شرایط بحرانی دارند را سپری کنند.

توسعه دهندگان نرم افزار در UiPath سیستمی را توسعه داده‌اند که باعث سرعت بخشیدن به فرآیندهای غالباً دست و پا گیر در سیستم مراقبت‌های بهداشتی می‌شود.

این فناوری همچنین روند تجزیه و تحلیل و اطلاع رسانی نتایج آزمایش COVID-19 را به بیماران و سازمان‌های مختلف در سراسر جهان سرعت خواهد بخشید.

جینی جری مدیر بخش پرستاری، کنترل و جلوگیری از عفونت در این بیمارستان می‌گوید: به کمک این نرم افزار جدید که مانند ربات عمل می‌کند، وقت آزادتری برای کادر درمانی مهیا می‌شود؛ روزانه ۳۰ درصد از وقت پرستاران صرف فعالیت‌های اداری می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول