اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا| احتمال ادامه محدودیت‌ها در انگلیس تا 6 ماه

یک مقام ارشد بهداشتی انگلستان می‌گوید ممکن است برخی محدودیت‌هایی که در قرنطینه این کشور برای مقابله با بیماری کرونا اعمال شده‌اند، تا شش ماه ادامه پیدا کنند.

کرونا| احتمال ادامه محدودیت‌ها در انگلیس تا 6 ماه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد بهداشتی انگلستان می‌گوید ممکن است برخی محدودیت‌هایی که در قرنطینه این کشور برای مقابله با شیوع بیماری کرونای جدید اعمال شده‌اند، تا شش ماه ادامه پیدا کنند.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، «دکتر جنی هریس» بر این باور است که اگر نه همه محدودیت‌ها، اما برخی از محدودیت‌هایی که در این هفته در انگلستان اعمال شده‌اند ممکن است تا سپتامبر ادامه پیدا کنند.

از سوی دیگر، پلیس انگلیس نیز محدودیت‌های خود را برای کنترل کرونا افزایش داده است. بر اساس گزارش دیلی‌میل، پلیس در برخی خیابان‌ها ایست‌های بازرسی برقرار کرده و در بعضی مناطق، برخی افراد را که برای گرداندن سگ‌هایشان از منزل خارج شده‌اند با پهپاد تعقیب می‌کند.

بعدازظهر روز پنج‌شنبه پلیس بریتانیا اختیارات جدیدی دریافت کرد تا افرادی را که بدون ضرورت از منزل خارج می‌شوند دستگیر کند. کسانی که محدودیت‌ها را نقض کنند برای بار اول 60 پوند، بار دوم 120 پوند و دفعات بعد تا بیش از هزار پوند جریمه می‌شوند.

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلستان از شهروندان این کشور خواسته است تا به مدت سه هفته از منازل خود خارج نشوند.

در انگلستان انتشار عمدی ویروس کرونا جرم محسوب شده و می‌تواند تا دو سال زندان از پی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول