اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جزییات کشفیات جدید پلیس آگاهی مازندران برای مقابله با کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۵۷۰ عدد اسپری ضد عفونی کننده از یک خودروی مسافربری در این شهرستان خبر داد.

جزییات کشفیات جدید پلیس آگاهی مازندران  برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از کشف ۴ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از عرضه انواع مواد غیر بهداشتی، قاچاق و تقلبی، در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

* کشف مواد ضدعفونی‌کننده در قائم‌شهر

مرادی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد ضد عفونی‌کننده غیر بهداشتی شدند و مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی ۴ هزار لیتر مایع ضد عفونی‌کننده غیر بهداشتی و تقلبی کشف کردند.

*کشف اقلام بهداشتی قاچاق در سوادکوه 

در ادامه سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۵۷۰ عدد اسپری ضد عفونی‌کننده از یک خودروی مسافربری در این شهرستان خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با احتکار و قاچاق اقلام و کالاهای بهداشتی، مأموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح با اجرای گشت‌های کنترلی، به یک خودروی مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

خادمی از کشف ۵۷۶ قوطی ۲۵۰ سی سی اسپری ضد عفونی‌کننده در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و عنوان کرد: راننده خودرو نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

*پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در نوشهر 

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان نوشهر اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح مأموران پلیس امنیت عمومی ۱۳ واحدصنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان در روز گذشته را پلمپ کرده و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

محمدی در پایان از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول