اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سامانه مشاوره تلفنی کاهش اضطراب در برابر کرونا راه اندازی شد

سامانه مشاوره تلفنی رایگان «٤٥٢٩٨» به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در برابر بیماری کرونا در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان راه اندازی شد.

سامانه مشاوره تلفنی  کاهش اضطراب در برابر کرونا راه اندازی شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سامانه  مشاوره تلفنی رایگان ٤٥٢٩٨ به همت مرکز «سلامت روان رویین » جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای حفظ  سلامت روان افراد جامعه در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان راه اندازی شد. 

فرج حسینیان، معاون پژوهشی،جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجاد شده در جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور و ایجاد استرس و اضطراب و نیز مشکلات روان‌شناختی زیاد در افراد جامعه، سامانه مشاوره تلفنی رایگان جهت ارائه خدمات روان‌شناختی به هموطنان راه اندازی شد.

وی افزود: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره مندی از اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان و به صورت خدمات دهی رایگان راه اندازی شده ‌است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه هموطنان از تمام نقاط کشور می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند، ادامه داد: این سامانه به صورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و از روز اول سال جاری با همکاری صدنفر روان‌شناس و مشاور به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب آغاز به فعالیت کرده است.

هموطنان می‌توانند از ساعت ١٠ الی ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول