اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اسکی قهرمانی جهان| بی اعتنایی چینی ها به قرنطینه/ رونمایی از پوستر مسابقات در زادگاه کرونا!+عکس

در حالی که تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شده، چین بی اعتنا به قرنطینه جهانی از پوستر مسابقات اسکی قهرمانی جهان رونمایی کرد!

اسکی قهرمانی جهان| بی اعتنایی چینی ها به قرنطینه/ رونمایی از پوستر مسابقات در زادگاه کرونا!+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بحران کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده و با توجه به شیوع سریع و مرگبار آن کلیه فعالیت ها و مسابقات ورزشی در سراسر دنیا تعطیل و لغو شده است. سازمان بهداشت جهانی و دولت های کشورهای مختلف برای جلوگیری از شیوع این بیماری مرگبار مقرارت سفت و سختی وضع کرده اند و قرنطینه را در دستور کار قرار داده اند با این وجود چینی ها به عنوان زادگاه این ویروس نحس، بی اعتنا به شرایط خطرناک فعلی و توصیه های سازمان بهداشت جهانی قصد دارند مسابقات اسکی آزاد قهرمانی جهان را برگزار کنند!

در بحبوحه شیوع گسترده ویروس کرونا که منشا آن کشور چین بوده و  به تبع آن صدمات زیادی به دیگر کشورهای جهان وارد شده، حالا  چینی ها در روزهای اخیر از پوستر رسمی مسابقات اسنوبرد و اسکی فری استایل و اسکی آزاد قهرمانی جهان در سال 2021 در ژانگجیاکو رونمایی کردند.

چین پوستر مسابقات قهرمانی جهان را در حالی رونمایی کرد که تقریبا تمامی رویدادهای ورزشی جهان طی روزها و هفته‌های اخیر لغو شده و هیچ مسابقه رسمی و غیررسمی در هیچ نقطه از جهان برگزار نمی شود. این بحران به اندازه ای جدی است که حتی المپیک 2020 را نیز با تعویق یک ساله روبرو کرده اما چینی ها بی اعتنا به این شرایط می خواهند این مسابقات را برگزار کنند!

نکته عجیب اینکه فدراسیون جهانی اسکی برخلاف پروتکل های جهانی نیز در این تصمیم عجیب با چینی ها همراه است و درهمین راستا سارا لوئیس دبیرکل فدراسیون بین‌الملل اسکی نیز از طریق یک ویدئو کنفرانس در جریان رونمایی از این پوستر قرار گرفت.

باید منتظر بود و دید آیا با توجه به اینکه چین منشا کرونا محسوب می شود، آیا ورزشکاری حاضر خواهد شد برای حضور در این مسابقات به زادگاه کرونا سفر کند و در این مسابقات شرکت کند یا مسابقات لغو خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول