اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ شهریور 98| درخشش ووشوکاران اصفهانی در آسیا/ برنز گرندپری بر گردن سجاد مردانی

مهم‌ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در شهریور ماه سال 1398 را در این گزارش مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ شهریور 98| درخشش ووشوکاران اصفهانی در آسیا/ برنز گرندپری بر گردن سجاد مردانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال ۹۸ اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش‌هایی سلسله‌وار به بررسی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال ۹۸ بپردازیم.

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان اصفهان در شهریور ماه ۹۸

✅ در روز یک شهریور در مسابقات ووشو جوانان قهرمانی آسیا از استان اصفهان ۹ نفر در تیم ملی حضور داشتند که در بخش آقایان شاهین بنی‌طالبی یک طلا و ۲ برنز، علی شکروی یک مدال نقره، محمد‌علی مجیری یک مدال برنز و در بخش بانوان نازنین بازدار یک مدال نقره و یک برنز، فاطمه جزینی یک مدال برنز، منیره پناهی ۲ مدال برنز و هستی صدیقی یک مدال نقره کسب کردند.

✅ در روز ۲ شهریور مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۸ـ ۹۷ برگزار شد و کی‌روش استنلی از سپاهان به همراه لوسیانو پریرا از فولاد عنوان برترین مهاجم را کسب کرد؛ همچنین عنوان برترین بازیکن خط میانی به مهدی کیانی دیگر بازیکن سپاهان رسید.

پیام نیازمند گلر طلایی‌پوشان اصفهانی نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد، به این ترتیب سهم شاگردان امیر قلعه‌نویی از برترین‌های لیگ تنها ۳ جایزه بود.

✅ در روز ۳ شهریور بعد از کسب نتایج ضعیف توسط هایپر شاهین‌شهر در لیگ برتر فوتسال، هیأت مدیره باشگاه هایپر امروز تشکیل جلسه داد و طبق نظر اکثر اعضا سعید رستمی از سرمربی‌گری این تیم برکنار شد.

شاگردان سعید رستمی در ۴ هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند گیتی‌پسند را متوقف کرده و سن‌ایچ را در خانه شکست دهند؛ هایپر اما در ادامه ۳ شکست پیاپی داشت و در ۲ بازی آخر نیز مساوی کرد و با ۹ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.

✅ در روز ۱۰ شهریور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک تیراندازی که در ریو برگزار شد گلنوش سبقت‌الهی در تپانچه ۱۰ متر بادی در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان این ماده با ۵۷۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و به فینال مسابقات راه پیدا کرد؛ سبقت‌الهی در مسابقه فینال به عنوان هفتمی جهان رسید و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

✅ در روز ۱۶ شهریور و پس از این‌که مشخص شد که تیم بسکتبال آقایان این باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، مهران حاتمی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن انتخاب شده است؛ سال گذشته فرزاد کوهیان روی نیمکت سبز‌پوشان حضور داشت.

✅ در روز ۲۴ شهریور در مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف «کیو دون این» از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل این تکواندوکار شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب مردانی با کسب عنوان سومی در این مسابقات ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به دست آورد و شانس خود را برای کسب سهمیه بیشتر کرد.

✅ در روز ۲۴ شهریور از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

✅ در روز ۲۹ شهریور تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رسیدند؛ شاگردان قلعه‌نویی با یک امتیاز این دیدار در مجموع ۸ امتیازی شدند و با توجه به باخت شهر خودرو شانس صدرنشینی را از دست دادند.

✅ در روز ۳۱ شهریور رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به کار خود پایان داد و امیر غفور در پایان این مسابقات و زمانی که اسامی برترین‌ها از سوی کمیته فنی اعلام شد، به عنوان بهترین پشت خط‌زن انتخاب شد و افتخاری دیگر در کارنامه شخصی وی به ثبت رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول