اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رجب‌زاده دومین گلزن مسن لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

سایت AFC در توئیتر خود ۴ گلزن مسن لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرده، که مهدی رجب‌زاده دومین گلزن مسن تاریخ این مسابقات لقب گرفته است.

رجب‌زاده دومین گلزن مسن لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار گلزن مسن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام مهدی رجب‌زاده بازیکن سابق ذوب‌آهن اصفهان در بین این گلزنان دیده می‌شود.

رجب‌زاده در این لیست کنار لی دونگ گوک، ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی، ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی السد قطر و حسین عبدالغنی سلیمان، مدافع مسن تیم الاهلی عربستان قرار گرفته است.

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا لی دونگ گوک با ثبت ۳۹ سال و ۱۰ و ۵ روز مسن‌ترین گلزن است، رجب‌زاده با ثبت ۳۹ سال و ۷ ماه و ۹ روز در رده دوم قرار گرفته، ژاوی با ثبت ۳۹ سال و ۲ ماه و ۲۸ روز سوم است و عبدالغنی با ثبت ۳۹ سال و ۱ ماه و ۲ روز در جایگاه چهارم قرار دارد.

رجب‌زاده مهاجم سابق تیم‌های فجرسپاسی و ذوب‌آهن که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز در کارنامه خود دارد، آخرین بار به همراه ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به میدان رفته بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول