اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خدمات رفاهی آموزش و پرورش زرین‌شهر تعطیل است

رئیس اداره آموزش و پرورش زرین‌شهر گفت: مجموعه اقامتی خانه معلم با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و از پذیرش فرهنگیان در این مجموعه معذوریم و هیچ خدمت رفاهی در این مرکز ارائه نخواهد شد.

خدمات رفاهی آموزش و پرورش زرین‌شهر تعطیل است

ایرج شاهمرادی پیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان در خصوص پذیرش و یا عدم پذیرش مهمان در مرکز خانه معلم زرین شهر در شرایط فعلی اظهار کرد: تمامی مراکز رفاهی و خدماتی تحت نظارت آموزش و پرورش زرین‌شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچ‌گونه سرویس‌دهی نخواهند داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش زرین‌شهر خاطرنشان کرد: رستوران مجموعه خانه معلم نیز بر اساس تعهدی که به یکی از شرکت‌ها دارد روزانه حدود ۱۰۰ پرس غذا پخت می‌کند و غذایی برای فروش به مردم و یا کارکنان آموزش و پرورش پخت نمی‌کند.

وی با رد ادعای اسکان فرهنگیان سایر شهرستان‌ها در خانه معلم زرین‌شهر تصریح کرد: مجموعه اقامتی خانه معلم با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و از پذیرش فرهنگیان در این مجموعه معذوریم و هیچ خدمت رفاهی در این مرکز ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول