اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضدعفونی خودروهای ورودی به شهر ملارد

شهردار ملارد با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی خودروهای ورودی به شهر ملارد، گفت: یک سوله به منظور انبار ملزومات بهداشتی و پشتیبانی در راستای مدیریت بحران و مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت.

ضدعفونی خودروهای ورودی به شهر ملارد

صادق کولیوند شهردار ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۹ عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطح معابر اصلی و فرعی و اماکن عمومی شهر ملارد بدون وقفه توسط پرسنل زحمت‌کش خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین در اقدامی خودروهای ورودی به شهر ملارد در مبادی اصلی شهر مورد مه پاشی و ضدعفونی قرار می‌گیرند.

شهردار ملارد بیان داشت: یک سوله به منظور مدیریت بحران و انبار ملزومات بهداشتی و پشتیبانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط شهرداری ملارد اختصاص یافت.

کولیوند اضافه کرد: به منظور حفظ سلامتی شهروندان محترم و مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی و تا عادی شدن شرایط تمامی برنامه‌ها، کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی شهرداری ملارد تعطیل است.

وی تصریح کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضامندیم ضمن رعایت نکات بهداشتی با ماندن در منازل و خودداری از حضور اماکن عمومی، در گذر سریع‌تر از این مشکل و بیماری نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول