اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فارس‌من| ورود به بوشهر ممنوع شد+ فیلم مسیرهای ورودی بندر بوشهر بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شد.
۱۳۹۹-۱-۵ ۰۱:۰۳ http://fna.ir/ewgf1g
0

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه‌‌‌هایی را با عنوان «موج مسافران به سمت بوشهر/ مسؤولان راه را ببندند» ، «سفر به استان بوشهر لغو گردد» و «سفر به شهرستان کنگان لغو گردد» در در سامانه فارس‌من این خبرگزاری ثبت کردند که خبرنگار فارس پیگیر این موضوع شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس و حضور میدانی در ورودی‌های بوشهر، کلیه مسیرهای ورودی بندر بوشهر بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شده است و در حال حاضر فقط ساکنین شهر بوشهر، خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود از مبادی بوشهر را خواهند داشت.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس، در حال حاضر نیروی‌های بسیجی، پلیس و هلال احمر در دو ورودی بندر بوشهر مستقر شده‌اند تا از ورود مسافران جلوگیری شود.

این اقدام برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی‌ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است.

 

 

درخواست از استاندار برای بستن ورودی‌های کنگان

از سویی مردم شهرهای جنوبی استان بوشهر در نامه‌ای به استاندار بوشهر خواستار بسته شدن مسیرهای منتهی به شهرستان کنگان به روی مسافران شده اند. در این نامه تاکید شده است که برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی و ایجاد بحران ناشی از ورود گردشگران، مبادی ورودی این شهرستان مسدود شده و فقط خودروهای تامین کننده کالا شامل این محدودیت نمی‌شوند.

همچنین در این نامه درخواست شده است که بیمارستان‌ها و نیروهای کنترل کننده مبادی ورودی کنگان به تجهیزات پزشکی اعم از دستکش، ماسک، لیاس مخصوص و دستگاه تب سنج به تعداد کافی مجهز شوند.

انتهای پیام/ق

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول