اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خدمت در قلب پاتاوه/ اقدامات جهادی در روزهای کرونایی+فیلم

گروه جهادی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) در روزهای سخت کرونایی اقدامات قابل توجهی جهت خدمت به مردم محروم داشته است.

خدمت در قلب پاتاوه/ اقدامات جهادی در روزهای کرونایی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) پاتاوه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری در این مدت شیوع ویروس کرونا در سطح شهر پاتاوه و روستاهای اطراف داشته است.

حمید پسنده مسؤول گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی «ع» پاتاوه  در گفت‌وگو با فارس گفت: اقدامات و فعالیت‌های گروه جهادی حوزه شامل عملیات ضدعفونی و محلول پاشی روستاها و شهرپاتاوه با همکاری شهرداری، بخشداری، دهیاری و بهداشت روستا در چند مرحله  انجام گرفته است.

 

وی عنوان کرد: با حمایت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و کمک به ساخت و تعمیرات خانه نیازمندان صورت گرفت و توزیع بسته موادغذایی و بسته مواد بهداشتی  به مناسب عید نوروز بین نیازمندان شهر و بخش پاتاوه انجام شد که این بسته‌های بهداشتی شامل دستمال کاغذی، شامپو، صابون، مایع ظرفشویی  و بسته مواد غذایی شامل برنج ، مرغ، روغن و تن ماهی بود.

وی در ادامه گفت: این گروه جهادی توزیع ماسک و پوشاک را در بین نیازمندان با حمایت سپاه فتح استان و قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و خیرین انجام داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول