اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بقاع متبرکه همدان تعطیل شد/ تعطیلی امامزادگان شاخص قبل از عید

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از تعطیلی تمام امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان تا 15 فروردین‌ماه خبر داد.

بقاع متبرکه همدان تعطیل شد/ تعطیلی امامزادگان شاخص قبل از عید

رامین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: برخی از امامزادگان استان به تدریج تعطیل می‌شدند که امروز تمام آنها تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه برخی از فرمانداران مانند فرماندار همدان و تویسرکان قبلا با ارسال نامه‌ای درخواست تعطیلی امامزادگان را تا امروز داشتند که این اقدام صورت گرفته بود گفت:‌ برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تعطیل بودند و امروز با مصوبه روز گذشته شورای تامین تمام آنها تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا قبلا این اقدام صورت نگرفته بود؟ افزود: مصوبه شورای مبارزه با کرونا این بود که جایی بدون اجازه تعطیل نشود و در هر جایی بخواهد این کار را انجام دهند باید از قبل نامه‌ای ارسال شود که ما نیز این اقدام را انجام داده‌ بودیم و روز گذشته ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه امامزادگان شاخص استان که ممکن بود تجمعاتی داشته باشیم قبلا تعطیل شده بودند افزود:‌ به عنوان مثال امامزاده عبدالله(ع) همدان و ملایر، شاهزاده حسین(ع) که رفت و آمد زیادی در روزهای عادی داشتند از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تعطیل بودند.

غلامی با بیان اینکه امیدواریم بیماری کرونا کنترل شود گفت: اداره اوقاف استان تابع هر قوانینی در راستای مهار بیماری کروناست و امیدوارم بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد کنترل این بیماری باشیم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول