اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فلاحی: مجلس یازدهم هزینه‌های دولت را برای گشایش اقتصادی کم کند

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: در مجلس آتی باید تلاش کنیم به عنوان اولویت عملیاتی شدن گشایش اقتصادی، تولید را افزایش دهیم که در همین راستا باید مانع خام‌فروشی در کشور شده و هزینه‌های دولت را کاهش دهیم.

فلاحی: مجلس یازدهم هزینه‌های دولت را برای گشایش اقتصادی کم کند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم درباره مهمترین اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فعلی در کشورمان مرتبط با اقتصاد است که موضوع اشتغال و بیکاری و موانع تولید هم نشأت گرفته از این مشکل است.

وی افزود: اگر بتوانیم طرح‌های ضربتی در حوزه تولید و اشتغال را عملیاتی کرده و بتوانیم طرح‌های بلندمدت را نیز تدوین و اجرایی کنیم می‌توانیم گشایش اقتصادی برای کشورمان متصور باشیم.

** مجلس یازدهم رفع موانع تولید را عملیاتی کند

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید تلاش مجلس یازدهم رفع موانع تولید و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها باشد تا عملاً گشایش لازم برای تولید و اشتغال بیشتر فراهم شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه در شرایط فعلی شاهد رکود زیادی در بخش تولید کشور بوده و با بیکاری زیادی مواجه هستیم که برای بخش‌های مختلف کشور توانسته مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

وی گفت: با آنکه در بخش‌هایی از کشور فعالیت‌های تولیدی وجود دارد اما تورم موجود برای آنها دغدغه‌های زیادی را ایجاد کرده است.

** مرحله اول گشایش اقتصادی، ممانعت از خام فروشی است

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم افزود: بسیاری از مردم معتقدند که اگر شغل داشته باشند می‌توانند با گرانی و تورم کنار بیایند. این در حالی است که از یک طرف ما شاهد تورم و گرانی هستیم و از طرف دیگر حجم بیکاری هم در کشورمان زیاد بوده و تولید با موانع زیادی مواجه است.

فلاحی گفت: در مجلس یازدهم باید تلاش کنیم به عنوان اولویت اول گشایش اقتصادی را تولید کنیم این در حالی است که باید در ابتدا مانع از خام‌فروشی در کشور شویم.

وی گفت: باید با اجرای برخی طرح‌های کلیدی مانع از خام‌فروشی در کشور شویم و ارزش افزوده کالاها و اجناس را ایجاد کرده و سودآوری تولید را در کشورمان افزایش دهیم.

** مجلس یازدهم هزینه‌های دولت را کاهش دهد

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید در مسیر مبارزه با رانت و فسادهای موجود که در سیستم‌ها و برخی ساختارها وجود دارد افزود: یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبارزه با فساد و ایجاد  عدالت بود و اگر نمایندگان مجلس آتی بتوانند جلوی بسیاری از ریخت و پاش‌ها را گرفته و فساد اقتصادی که در بدنه کشور ایجاد شده است را بگیرند می‌توانیم بسیاری از مشکلات دیگر را حل کنیم.

فلاحی گفت:‌ اگر مجلس یازدهم بتواند هزینه‌های دولت دوازدهم را کاهش دهد و مانع از فرار مالیاتی شده منابع مالی اجرای بسیاری از پروژه‌ها و فعالیت‌ها تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول