اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پورحسن از کمیته داوران رفتنی شد؟

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در آستانه جدایی از سمت جدید خود قرار گرفت.

پورحسن از کمیته داوران رفتنی شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها از راهروهای فدراسیون والیبال خبر می‌رسد که منوچهر پورحسن از سمت ریاست کمیته داوران استعفا کرده است. هنوز یک ماه هم از حکم جدید داورزنی برای پورحسن نگذشته که به نظر می‌رسد باید منتظر اتفاقات جدید در این کمیته باشیم.

سرپرست سابق سازمان لیگ که به تازگی از سوی داورزنی به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب شده بود به دلیل پاره‌ای از مشکلات در آستانه استعفا قرار گرفت؛ البته پورحسن این موضوع را تایید نکرد و در این مورد اظهار داشت: فدراسیون والیبال در سال 98 به دلیل بازنشستگی موفق به پرداخت حقوق کامل به من نشده‌ و به همین دلیل من نامه‌ای شخصی به داورزنی نوشتم.

وی ادامه داد: در این نامه اعلام کردم که در سال جدید با این روال قادر به همکاری نیستم. خبری از استعفا نبود و داورزنی باید درمورد ادامه همکاری من تصمیم‌گیری کند.

پس از استعفای منوچهر پورحسن از ریاست سازمان لیگ فدراسیون والیبال و انتخاب شهرام عظیمی به عنوان‌ جایگزین او، محمدرضا داورزنی این پیشکسوت والیبال را به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب کرد. پیش از این ابراهیم فیروزی و فرهاد شاهمیری به عنوان رئیس و دبیر در این کمیته فعال بودند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول