اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد

بایدو بزرگترین موتور جستجوی چینی یک زیرمجموعه جدید تاسیس کرده که به طور تخصصی در حوزه بهداشت و سلامت فعالیت می کند.

موتور جستجوی چینی زیرمجموعه سلامت تاسیس کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تک آسیا، زیرمجموعه حوزه سلامت شرکت بایدو با سرمایه ای 4.3 میلیون دلاری در چین به ثبت رسیده است.

وظیفه این زیرمجموعه تولید طیف متنوعی از نرم افزارها، محصولات چندرسانه ای، تجهیزات پزشکی و غیره در ارتباط با بهداشت و سلامت خواهد بود.

 

بایدو از جمله شرکت های فناوری بزرگ چین است که از ظرفیت های خود برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به طور گسترده استفاده کرد. سیستم های ارتباطی و مخابراتی بایدو و هواوی به طور مشترک برای کمک به شناسایی افراد مبتلا به کرونا از راه دور به کار گرفته شدند.

بایدو از خودروها و دیگر سیستم های خودران خود برای انتقال اقلام پزشکی به بیمارستان های ووهان نیز استفاده کرد. این شرکت بعد از همه گیر شدن کرونا یک پلاتفورم ارائه خدمات مشاوره پزشکی آنلاین نیز به راه انداخت که از اپلیکیشن بایدو قابل دسترس بود و دسترسی آنلاین به پزشکان و دریافت پاسخ به سوالات را از راه دور و بدون نیاز به مراکز درمانی ممکن می کرد.

پلاتفورم هوش مصنوعی منبع باز پدل پدل بایدو وشبکه عصبی مبتنی بر آن به نام پدل سگ هم به تجزیه و تحلیل انبوهی از داده ها و شناسایی سریع تر افراد مبتلا بر اساس اطلاعات به دست آمده کمک کردند. سیستم هوش مصنوعی بایدو در عرض کمتر از یک دقیقه با دقت 92 درصد ابتلای هر فرد به بیماری کرونا را تشخیص می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول