اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عرضه روزهای پایانی فولاد برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: تمامی خطوط تولید شرکت فولادمبارکه با ظرفیت کامل در حال کار هستند تا در ابتدای سال آینده نیاز بازار را با قوت تامین کرده و آرامش لازم برای مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

عرضه روزهای پایانی فولاد برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، این شرکت اعلام کرد تمامی خطوط تولید شرکت فولادمبارکه با ظرفیت کامل در حال کار  هستند تا در ابتدای سال آینده نیاز بازار را با قوت تامین کرده و آرامش لازم برای مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حسب دستور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعادل قیمت‌ها ‌وعرضه حداکثری و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، این شرکت در آخرین عرضه سال جاری، فردا دوشنبه ۲۶ اسفندماه محصولات خود را در تالار بورس ارایه خواهد کرد.

به گزارش فارس، جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و نیز رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، واحدهای اداری شرکت فولادمبارکه از تاریخ ۲۵ اسفند به حالت تعطیل درآمده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول