اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

راهنمای طب ایرانی برای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر کرونا منتشر شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا بر اساس اصول و آموزه های طب ایرانی برای استفاده دانشگاهیان و عموم مردم از سوی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منتشر شده است.

راهنمای طب ایرانی برای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر کرونا منتشر شد

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار راهنمای طب ایرانی برای خودمراقبتی و  بهبود ایمنی در برابر کروناگفت:  با توجه به شیوع کرونا در کشور و انتشار دستورات و توصیه های متعدد طب سنتی و مکمل در فضای مجازی در خصوص مقابله با این ویروس جدید، راهنمای "خود مراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه های طب ایرانی " توسط دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و با همکاری انجمن علمی طب سنتی ایران و بنیاد ملی طب ایرانی آماده شده است.

* دانشگاهیان و مردم برای کاهش سردرگمی از توصیه های وزارت بهداشت استفاده کنند

وی افزود: دانشگاهیان شامل اساتید ، کارمندان و دانشجویان و همچنین عموم مردم می توانند برای جلوگیری و کاهش سردرگمی از پراکندگی اطلاعات موجود،  از توصیه های علمی،معتبر و قابل اطمینان در این زمینه بهره مند شوند.

* وزارت بهداشت مبنای توصیه های طب سنتی و مکمل در برابر ویروس کرونا 

نصرتی تصریح کرد: دانشگاهیان و عموم هموطنان می توانند از این راهنما که در انتهای خبر پیوست شده است به عنوان مبنای توصیه های طب سنتی و مکمل در برابر ویروس کرونا بهره گیرند و در جهت آگاهی بخشی درست و مطمئن، آن را در اختیار سایرین نیز قرار دهند.

https://www.modares.ac.ir/uploads/Pr.News.981221.6.pdf

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول