اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت معلمان گنبدی در بستر فضای مجازی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تعطیلی مدارس در روزهای اخیر از فعالیت و تدریس معلمان این شهرستان در فضای مجازی و ارتباط مستمر با دانش‌آموزان خبر داد.

فعالیت معلمان گنبدی در بستر فضای مجازی

کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس و بیماری کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سطح کشور لزوم تداوم فعالیت‌های علمی و تحصیلی را احساس کردیم، اظهار کرد: برای عقب نیفتادن دانش‌آموزان از روند تحصیل و رسیدن به سرفصل‌های آموزشی باید برنامه‌ریزی جامعی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه برای رفع این معضل با رایزنی با مدیران و معلمان مدارس مختلف تصمیم به فعالیت مجازی برای آموزش گرفتیم، افزود: در این راستا معلمان و دبیران شهرستان گنبدکاووس کلاس‌های درسی مجازی را برگزار کردند و دانش آموزان در ایام تعطیل می‌توانند از طریق فضای مجازی آموزش‌های خود را ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه معلمان گنبدی با وظیفه شناسی و احساس مسوولیت در برابر دانش‌آموزان خود، به خوبی از ظرفیت فضای مجازی برای جبران عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات استفاده کردند، گفت: در این اقدام معلمان این شهرستان به دانش‌آموزان خود از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه کرده و همچنین تکالیف و تمرین‌های درسی را از همین طریق دریافت کرده و به سؤالات دانش‌آموزان نیز پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول