اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تصمیم عجیب از سوی باشگاه استقلال؛ بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند!

در شرایطی که مسابقات لیگ برتر تا پایان فروردین تعطیل است اما باشگاه استقلال بازیکنان این تیم را ممنوع المصاحبه کرده است.

تصمیم عجیب از سوی باشگاه استقلال؛ بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی مسابقات ورزشی را تا پایان فروردین ماه تعطیل کرده و حتی سازمان لیگ نیز مسابقات تا همین تاریخ لغو کرده است، باشگاه استقلال در اقدامی عجیب بازیکنان این تیم را ممنوع المصاحبه کرده است.

دلیل این تصمیم از سوی مسئولان استقلال مشخص نیست آن هم در شرایطی که طی روزهای اخیر بازیکنان استقلال مصاحبه خاصی انجام نداده اند.

این تصمیم این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا قرار است اتفاقی بیفتد که باشگاه چنین تصمیمی گرفته یا اینکه با توجه به موعد پرداخت مطالبات بازیکنان و احتمال اعتراض آنها،چنین موضوعی به بازیکنان منتقل شده است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با چند بازیکن تیم استقلال در این زمینه به صحبت پرداخت که همگی آنها اعلام کردند باشگاه از آنها درخواست کرده مصاحبه ای تا اطلاع ثانوی انجام ندهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول