اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«پاوه» و «جوانرود» به طور کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع

دو شهرستان پاوه و جوانرود به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به صورت کامل قرنطینه شدند. ورود و خروج به منطقه اورامانات، با تدابیر ویژه‌ای همراه شده و عملا ورود و خروج در این منطقه ممنوع شده است.

«پاوه» و «جوانرود» به طور کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع

پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان پاوه اظهار داشت: این کنترل در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، ورودی شهرستان از سه راهی شمشیر و باینگان با مرکز استان کرمانشاه و شهرستانهای همجوار اورامانات و خروجی شهرستان از دو محور روستای هجیج و ارتفاعات  تته و دالانی به سمت شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان بطور کامل مسدود شده است.

 فرماندار پاوه انجام این کارها را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهرستان دانست و گفت: هر چند این اقدامات بر معیشت مردم تاثیر زیادی دارد اما حفظ سلامتی از تامین معیشت اولاتر است.

وی افزود: در پیام‌های متعدد از مردم شریف استان و کشور درخواست کردیم که از سفر به شهرستان پاوه در این ایام بطور جدی اجتناب کنند، زیرا در این اوضاع و ایام ما هرگز میزبان خوبی برای میهمانان عزیز نیستیم، چون تمامی مراکز اقامتی،گردشگری و رستوران و سفره خانه‌های سنتی ما بسته است و هیچگونه خدماتی را ارائه نخواهند داد. 

 

فیلم| ورودی شهر جوانرود مسدود شد.

گفتنی است، از صبح امروز نیز ورود و خروج به شهرستان جوانرود نیز ممنوع شده است و این شهرستان نیز به صورت کامل قرنطینه شد. همچنین بنابر تصمیم اتخاذ شده بازار روانسر نیز به صورت کامل تعطیل شده است.

چندی پیش و بنابر دستور فرماندار شهرستان‌های جوانرود و روانسر، ورود خودروهای غیربومی به این دو شهرستان ممنوع شده بود.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول