اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درخواست شهردار از زنجانی‌ها: آیین چهارشنبه آخر سال را برگزار نکنید

سرپرست شهرداری زنجان گفت: امسال کل سیستم حفاظتی و کل سیستم دانشگاه علوم پزشکی معطوف به مداوای بیماران کرونایی است از همین رو نباید اتفاقی رخ دهد که بار کادر پزشکی بیشتر شود.

درخواست شهردار  از زنجانی‌ها: آیین چهارشنبه آخر سال را برگزار نکنید

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا بحث ضدعفونی و پاکسازی شهری از روزهای قبل در شهر زنجان آغاز شده و طبق هماهنگی به عمل آمده با سایر ارگان‌های مرتبط اقدامات مربوط در این زمینه در حال انجام است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ترمینال، آرامستان، وسایل حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، عابر بانک‌ها و ... از جمله محل‌هایی است که به صورت مستمر و شبانه پاکسازی و ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با کنترل شیوع بیماری شهر به وضعیت پایدار و عادی گذشته برگردد.

وی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از کرونا هم در شهرداری تشکیل شده است، اضافه کرد: در کنار پاکسازی معابر شهری، بحث سلامت همکاران فعال در شهرداری را نیز مورد توجه داریم.

یگانه با اشاره به اینکه دفع بهداشتی پسماندهای شهری نیز از دیگر مواردی است که مورد توجه است، تصریح کرد: در این رابطه اقلام مورد نیاز شامل ضدعفونی کننده و دستکش نیز در بین زحمتکشان بخش نظافت شهری توزیع می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه با درخواست از مردم در زمینه عدم حضور در آرامستان‌ها و خودداری از حضور در تجمعات بیان کرد: شهروندان باید بدانند که امسال کل سیستم حفاظتی و کل سیستم دانشگاه علوم پزشکی معطوف به مداوای بیماران کرونایی است از همین رو نباید اتفاقی رخ دهد که بار کادر پزشکی بیشتر شود.

یگانه با درخواست از مردم مبنی بر برگزار نکردن مراسم چهارشنبه آخر سال افزود: اگر اتفاقی در این روز رخ دهد مراکز درمانی آمادگی این را نخواهند داشت که برای مداوای افراد اقدام کنند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه انتظار ما از مردم این است که همراهی لازم را با مجموعه شهری داشته باشند، افزود: قطعا همکاری مردم موجب قطع شدن زنجیره این بیماری خواهد شد.

وی از لغو همه برنامه‌های عمومی شهرداری مناسبتی و یا غیرمناسبتی خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت شهر همه برنامه‌ها از جمله برنامه‌های کارخانه کبریت لغو شده است.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های داوطلب برای نظافت شهری بیان کرد: ضمن تشکر از این گروه‌ها درخواست داریم که در این حین نکات ایمنی را رعایت کنند و لوازم حفاظت فردی را با خود به همراه داشته باشند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه جمع شدن افراد در مراکز جمعیتی خود آسیب‌زا بوده و موجب انتشار بیماری می‌شود، تصریح کرد: از گروه‌های داوطلب درخواست داریم که فاصله از هم را رعایت کرده و به صورت ایمن نسبت به پاکسازی اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول