اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وزیر دفاع ازبکستان به تاجیکستان سفر می‌کند

وزیر دفاع ازبکستان امروز در قالب یک سفر یک روزه وارد تاجیکستان شده از مرحله پایانی تمرینات ضدتروریستی نیروهای ویژه تاجیک و ازبک در پایگاه «فخرآباد» دیدن می‌کند.

وزیر دفاع ازبکستان به تاجیکستان سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بهادر قربان اف» وزیر دفاع ازبکستان به تاجیکستان سفر و با «شیرعلی میرزا» وزیر دفاع این کشور ملاقات و از تمرینات مشترک ضد تروریستی نیروهای ویژه 2 کشور دیدن می‌کند.

انتظار می‌رود وزرای دفاع تاجیکستان و ازبکستان در این دیدار دورنمای توسعه روابط 2 کشور در زمینه نظامی و فنی را بررسی می‌کنند.

 در چارچوب این سفر قربان اف همراه با میرزا از پایگاه «فخرآباد»، جایی که تمرینات مشترک ضدتروریستی نیروهای ویژه وزارتخانه‌های 2 کشور در حال انجام است، بازدید و در مراسم اعطا هدایا به شرکت کنندگان فعال این رزمایش، شرکت می‌کند.

در تمرینات مشترک نظامی که روز 11 مارس در پایگاه فخرآباد استان سغد تاجیکستان آغاز شده نیروهای ویژه تاجیک و ازبک اقدامات مشترکی را برای محاصره و از بین بردن تروریست‌ها در مرز 2 کشور، انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول