اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی در استان آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد

با توجه به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در راستای حمایت از اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌داران بخش خصوصی، پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی را با عنوان مدال انصاف راه‌اندازی کرد.

پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی در استان آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در خصوص شرایط به‌وجود آمده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر برای اماکن و باشگاه‌های ورزشی خصوصی اظهار داشت: بر اساس تاکید اداره‌کل ورزش و جوانان استان طی اطلاعیه‌های پنج‌گانه مبنی بر گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و تجهیزات ورزشی، مدیران محترم باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی با همتی مضاعف این کار بزرگ را به سرانجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: طبق دستور صریح مقام عالی وزارت، اخذ اجاره بهای اماکن ورزشی دولتی تا پایان سال ۹۸ لغو شد ولی اماکن ورزشی بخش خصوصی که بعضاً اجاره‌های سنگینی پرداخت می‌کنند، در این شرایط متضرر می‌شوند که امیدوارم مالکان محترم آن اماکن با درک شرایط فعلی کشور با پیوستن به پویش بخشش اجاره بهای امکان ورزشی با عنوان مدال انصاف، در مورد دریافت اجاره بها با مماشات و رأفت رفتار کرده و تسهیلات ویژه‌ای برای مدیران باشگاه‌ها و مستأجران قائل شوند.

بهتاج همچنین اضافه کرد: باشگاه‌ها و اماکنی که از بابت ارائه خدمات ورزشی به ورزشکاران، مبالغی را دریافت کرده‌اند و با توجه به شرایط پیش آمده مکلفند، مبالغ شهریه دریافتی را به حساب ماه آتی ورزشکاران منظور کنند تا بعد از بهبود شرایط، خدمات مطلوب را به ورزشکاران ارائه دهند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول