اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت موضع‌گیری مناسب دستگاه دیپلماسی ایران در برابر کشتار مسلمانان هند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، خواستار به‌کارگیری موضع مناسب و اقدام کارآمد دستگاه دیپلماسی ایران در برابر جنایت کشتار مسلمانان هند شد.

ضرورت موضع‌گیری مناسب دستگاه دیپلماسی ایران در برابر کشتار مسلمانان هند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نامه خود به وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: جهان اسلام شاهد جنایات فجیع و دور از انسانیت در هند، همزمان با سکوت ذلت‌بار دولت های منطقه و مجامع بین‌المللی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: جهان اسلام هم اکنون سوگوار قتل‌عام مسلمانان مظلوم و بی‌پناه مردم هند است که زیر ستم بدخواهان، بی‌رحمانه و به طرز فجیعی به‌دست هندوهای افراطی درحال کشته‌شدن هستند.

 پورابراهیمی تاکید کرد: در این شرایط و با توجه به سکوت سازمان‌های بین‌المللی و بالاخص کشورهای اسلامی، انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی و به‌ویژه سازمان کنفرانس اسلامی فعال شده و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در مقابل این جنایت فجیع و نیز به‌کارگیری موضع مناسب و اقدام کارآمد کمترین خواسته مردم شریف ایران اسلامی از دستگاه دیپلماسی تحقق یابد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: لذا با توجه به تاکید صریح قانون اساسی در اصل 154 و نیز با عنایت به منویات مقام معظم رهبری هیچگونه کم‌کاری و ضعف در دستگاه دیپلماسی قابل قبول نبوده و در این رابطه مطالبه جدی تمام دلسوزان اسلام به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در منطقه است.

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول