اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آشتی کنان طایفه‌ها بدون ترس از کرونا/وقتی کینه‌ها در بحبوحه کرونا ذوب می‌شوند

مشکل بزرگ قومی- قبیله ای درکبگیان بدون بهانه و ترس از کرونا در فضایی آزاد بدون تشریفات و میز و صندلی برطرف شد.

آشتی کنان طایفه‌ها بدون ترس از کرونا/وقتی کینه‌ها در بحبوحه کرونا ذوب می‌شوند

خبرگزاری فارس چیتاب؛ اسماعیل رسام- شیوع بیماری کرونا ساعت کاری ادارات را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

اما در این وانفسا کسانی هستند که با رعایت نکات اولیه ایمنی و بهداشتی خواسته‌ها و مشکلات مردم را پی‌گیری و مدیریت می‌کنند.

مهران گودرزیان بخشدار کبگیان روزهای بعد از انتخابات را با همکاری دهیاران و شورای بخش بدون ترس از ویروس افیونی کرونا مدیریت می‌کند.

به گزارش فارس؛ یکی از جلسات مهمی که با قرار قبلی قرار بود در بخشداری کبگیان برگزار گردد حل مشکلات زمینهای مردم روستای ساران بود که با حضور تعدادی از ریش سفیدان و دهیار روستا و شورای بخش با مدیریت بخشدار مثل جلسات دیگر به بیرون از بخشداری در زمینهای روبروی این اداره مشرف به رودخانه در فضایی مطبوع برگزار شد.

گودرزیان در این خصوص به خبرنگار فارس می‌گوید: وقتی مسئولیتی تقبل می‌کنیم باید با خصوصیت و شاخصه یک مسئول در طراز نظام در خدمتگزاری به مردم در حیطه مسئولیت کوتاهی نکنیم.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که به اتفاق ریاست شورای بخش آقایان جعفری و افشار به همراه دهیار و تعدادی از مردم روستای ساران درباره حل و فصل مشکلات و معارضین زمین‌های این روستا داشتیم خوشبختانه بدون فکر کردن به جو مسموم کرونا در فضایی مطبوع در نهایت آرامش و رعایت اخلاق اسلامی توانستیم حتی بدون ارجاع به شورای حل اختلاف این کینه ناخواسته را بصورت کامل حل و فصل کنیم.

 

میراث جعفری ریاست شورای بخش کبگیان هم در این باره افزود: اختلافی که امروز با نهایت درایت و اتحاد بین یک طایفه حل و فصل شد دربعضی جاها با عدم درایت ممکن است به جاهای باریکتر و نزاع سنگین منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم بنده هم بخشدار هم مردم و دهیار روستا آن‌قدرخوشحال هستیم که ترس از ویروسی بنام کرونا در مخیله‌مان نمی‌گنجد زیرا هم مشکل مردم حل شد و هم کسانی که مجری طرحهای اشتغال زایی در روستا بودند کارشان را ادامه می‌دهند و این یعنی رضایت خلق در معامله با خداوند که از ته دل خوشحال شدیم.

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول