اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تاکسیداران همدان دستگاه pos سیمکارت بگیرند/ تمدید تاریخ پروانه فعالیت، یکم خردادماه

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه تاکسیداران همدان در کنترل ویروس کرونا و مشکلات ناشی از پول خرد می‌توانند نسبت به گرفتن دستگاه pos سیمکارت اقدام کنند گفت: تمدید تاریخ پروانه فعالیت تاکسیداران نیز تا یکم خرداد تمدید شده است.

تاکسیداران همدان دستگاه pos سیمکارت بگیرند/ تمدید تاریخ پروانه فعالیت، یکم خردادماه

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حل مشکلات ناشی از پول خرد بین تاکسیرانان و مسافران؛ طی هماهنگی با بانک صندوق‌ کارآفرین، رانندگان در صورت تمایل به دریافت دستگاه pos سیم‌کارت می‌توانند از ۲۱ اسفندماه نسبت به ثبت نام و گرفتن معرفی‌نامه به روابط عمومی مدیریت تاکسیرانی شهرداری مراجعه کنند.

وی از آموزش تاکسیداران در کنترل ویروس کرونا خبر داد و گفت: با آموزش تاکسیرانان و در اختیار قراردادن و سایل مورد نیاز، سعی به کنترل شیوع ویروس کرونا داریم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان خاطرنشان کرد:‌ در این راستا اقدام به آموزش تاکسیرانان با در اختیار گذاشتن مواد اولیه ضدعفونی و ترکیب با آب در درصدهای مختلف برای ضدعفونی سطوح داخلی و خارجی تاکسی‌ها توسط کارشناسان مجرب کرده‌ایم.

وی بیان کرد:‌ البته به منظور تسریع و رفاه حال تاکسیرانان در امر ضدعفونی اقدام به تهیه پمپ‌های مناسب کردیم و در اختیار نمایندگان خطوط قرار دادیم.

کریمی با اشاره به توزیع پمپ‌های ضدعفونی‌کننده برای سطوح داخلی وخارجی تاکسی‌ها گفت: محلول ضدعفونی‌کننده ترکیبی ۹۵ درصد برای سطوح خارجی و ۴۵ درصد برای سطوح داخلی به نمایندگان خطوط تاکسیرانان تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال تاکسیرانان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رانندگان برای تمدید تاریخ پروانه فعالیت خود در صورت اتمام تاریخ، نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند یکم خردادماه سال ۹۹ برای تمدید مجدد به مدیریت تاکسیرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول