اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ارائه خدمات مراقبت جسمی و روانشناسی به پرستاران چینی در نبرد با کرونا

آن دسته از پرستاران چینی که در حال نبرد با ویروس کرونا هستند، علاوه بر خدمات مراقبت جسمی، خدمات مراقبتی و همیاری روانشناسانه نیز دریافت می کنند.

ارائه خدمات مراقبت جسمی و روانشناسی به پرستاران چینی در نبرد با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، پرستارانی که با بیماران مبتلا به کرونا سر و کار دارند، در معرض آسیب ها و خطرات فراوانی هستند که تنها ماهیت جسمی و بدنی ندارد و در حوزه های روانی نیز وجود دارد. از همین رو باید تلاش شود تا روحیه این افراد تقویت شود و از همین رو مقامات چینی به فکر ارائه خدمات روانشناسانه به این افراد افتاده اند.

در بیمارستان تنگجی شهر ووهان که بیشترین میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا ابتدا در آن رخ داد، تمهیداتی اندیشیده شده تا برای پرستاران خدمات رسیدگی جسمی و روانشناسانه ارائه شود. البته هم اکنون دامنه این خدمات به دیگر بیمارستان های این کشور در شهرهای مختلف نیز کشیده شده است.

رسیدگی به وضعیت روحی و روانی پرستاران باعث می شود تا آنها برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا و تقویت روحیه آنها نیز توانایی و انگیزه بیشتری داشته باشند. دامنه ارائه این خدمات به تدریج گسترش یافته و حتی بیماران کرونایی نیز با رعایت نکات بهداشتی از آن بهره مند شده اند.

همچنین بیماران مبتلا به کرونا که برای هفته های متمادی بر روی تخت های خود بی حرکت باقی می مانند بعد از بهبودی نسبی خدمات بازپروری توانایی فیزیکی نیز دریافت می کنند تا قوای جسمانی آنها به شرایط روزهای قبل بازگردد. تمرینات جسمانی که این افراد موظف به انجام آنها هستند، باعث می شود تا ضعف عضلات این بیماران کمتر شود و آنها بهتر بتوانند فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول