اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حدادی: از خودم کسب بهترین نتیجه و رفتن روی سکو را انتظار دارم/ امیدوارم المپیک برگزار شود

نایب‌قهرمان المپیک در پرتاب دیسک گفت: امیدوارم المپیک طبق برنامه برگزار شود در صورت لغو آن شاید 4 سال دیگر سن من و خیلی دیگر از ورزشکاران به مسابقات نخورد.

حدادی: از خودم کسب بهترین نتیجه و رفتن روی سکو را انتظار دارم/ امیدوارم المپیک برگزار شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حدادی بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی گفت: به خاطر ویروس کرونا شرایط سختی داریم. از مردم می‌خواهم خونسردی خود را حفظ کنند. این بیماری در همه جا هست، و امیدوارم زود از کشورمان بیرون می‌رود. مردم ما قوی هستند و مطمئن هستم این ویروس در داخل ایران کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: خدا را شکر که رئیس فدراسیون انتخاب و آقای داوری به عنوان رئیس معرفی شد. انتخابات خوبی بود و روسای هیات‌ها هم حضور داشتند. آقای کیهانی با دلایلی که به خودش ارتباط دارد مجمع را ترک کرد. از همه روسای هیات‌ها انتظار داشتم در مجمع حضور داشته باشند، چون حضور آنها نشان می‌دهد که دلشان برای دوومیدانی می‌سوزد.

ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا که هیچ اگر هزارتا مریضی دیگر هم باشد باید در انتخابات شرکت کنند. سرنوشت یک فدراسیون می‌خواهد، مشخص شود، آن هم فدراسیونی که مدال المپیک کسب کرده است. اگر در دوومیدانی مدال بگیریم، دل مردم شاد می‌شود اما متاسفانه یکسری از روسای هیات‌ها حضور پیدا نکردند. می‌توانستند رای‌شان را اعلام کنند اما امیدوارم آقای داوری در این 4 سال موفق شود. به کیهانی هم خسته نباشید می‌گویم و از آقای عرب، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع تشکر می‌کنم. من هم تلاش می‌کنم در المپیک 2020 روی سکو باشم و بهترین نتیجه را به دست آوردم.

حدادی در پاسخ به این سوال که برای آماده‌سازی شرایط سختی دارید و رفت و آمد سخت است، عنوان کرد: کل کشور همین طور است در جزیره کیش تمرین می‌کردیم که پروازهایش لغو شده است، اردوی برون‌مرزی هم فعلا مشخص نیست. این اتفاقی است که در کل دنیا افتاده و ما نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. روز گذشته تمرینات بدنسازی را در منزل انجام دادم امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا کاروان خوبی را راهی المپیک کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه احتمال تعویق المپیک هست و در این شرایط چه انتظاری دارید، تصریح کرد: انتظار کسب نتیجه و رفتن روی سکو را از خودم دارم. 7 نفر در دنیا هستیم که رکوردهای نزدیکی بهم داریم. رکوردها از بین 65 تا 67 متر است که طلای قهرمانی جهان هم در 67 متر کسب شد. هر کسی بهتر تمرین کند نتایج بهتری هم می‌گیرد. ورزشکاران هر روز تمرینات خود را ادامه می‌دهد و هیچ کسی تمریناتش را لغو نکرده است. قانون المپیک به گونه‌ای است که نمی‌توانند آن را لغو کنند اگر قرار باشد 4 سال دیگر آن را برگزار کنند شاید 4 سال دیگر به سن ما نخورد. امیدوارم المپیک برگزار شود و هر 11 هزار ورزشکار حاضر در این بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیرند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول