اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد عضو شورای شهر قلعه رئیسی از قبوض نجومی گاز در چاروسا/استاندار به داد مردم برسد

عضو شورای شهر قلعه رئیسی از قبوض نجومی گاز در چاروسا انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورای شهر قلعه رئیسی از قبوض نجومی گاز در چاروسا/استاندار به داد مردم برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سیدحسن آرمند عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در جهت پیشگیری از بیماری کرونا باید همه ادارات به خصوص مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی اقدامات پیشگیرانه انجام دهد یادآور شد: شهر قلعه رئیسی به دلیل مرکز بودن در دو بخش چاروسا و دیشموک از خطر افراد مشکوک به بیماری کرونا در تهدید است که امیدواریم در ورودی این شهر اکیپی از مرکز جهت تست افراد حضور داشته باشند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از قبوض گاز در این منطقه تصریح کرد: یکی از خدمات ارزنده نظام به این بخش گازرسانی بود و مردم در ابتدای ماه های افتتاح این طرح بسیار خوشحال و رضایت کننده بود.

وی افزود: متاسفانه در ماه های اخیر خبرهای مبنی بر قبوض نجومی گاز در بخش چاروسا و دیشموک منتشر شد و در گذشته قول های داده شد تا این موارد بررسی شود اما بعد از گذشت دو ماه از اولین قبض گاز و قیمت های نجومی بار دیگر شاهد افزایش چند برابری قبوض گاز هستیم.

آرمند با انتقاد از وضعیت قبوض گاز تصریح کرد: در دو ماه گذشته مردم می خواستند قبوض به علت نرخ بالای قبوض پرداخت نکنند که با رایزنی های صورت گرفته پرداخت شدند و با توجه به قول های که داده شد قرار شد نرخ قبوض گاز را اصلاح و یا اینکه کنتور های که مشکل را دارند تعویض کنند اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و باز شاهد قبوض با نرخ های بسیار بالاتر باشیم.

شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه کاملا مشخص است که بعضی قبوض منازل مردم با بعضی دیگر تفاوت شدیدی دارد عنوان کرد: وقتی بعضی قبوض صادر شده را مقایسه می کنیم مشاهده می شود که بعضی منازل با کمترین امکانات گرمایشی بیشترین قبوض صادر شد اما بعضی منازل که خود هم قبول دارند امکانات بیشتری دارند اما قبوض آنها بسیار کمتر صادر می شود که این نشان از مشکلاتی در قبوض یا در کنتورهای وجود دارد که امیدواریم مدیرعامل محترم ورود کند.

آرمند اظهار داشت: قبوض صادری این دوره در 800 هزارتومان تا 400 و 500 هزار تومان صادر شد که واقعا این برای مردم محرومی که بسیاری از آنها به شب شام نیازمند هستند جای نگرانی هستند و حتی باید در کنار این قبوض برق و آب هم محاسبه کنیم چطور یک خانواده تحت حمایت کمیته و بهزیستی توانایی پرداخت دارند.

وی در پایان خواستار توجه استاندار، مدیرعامل گاز و دیگر مسئولین شد و مطمئن اگر قبوض صادر شده به این نحو باشد در آینده شاهد قطع گاز بسیاری از منازل باشیم چون بعضی قانع هستند که از بخاری های نفتی قدیم استفاده کنند اما شاهد این چنین قبوضی نباشند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول