اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا

شیوع ویروس کرونا باعث لغو دهها کنفرانس در زمینه امنیت سایبر در نقاط مختلف جهان و به خصوص در سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا شده است.

لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، نگرانی متخصصان امنیت سایبری و برگزارکنندگان کنفرانس های مشهور در این حوزه باعث لغو یا به تاخیرافتادن آنها شده است. در برخی موارد نیز قرار است این همایش ها به شکلی محدودتر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شوند.

به عنوان مثال می توان به فستیوال هک وست وایلد اشاره کرد که از 10 تا 13 مارس در سن دیه گو به صورت مجازی برگزار می شود. برگزاری کنفرانس رد تیم هم که قرار بود از 11 تا 12 مارس برگزار شود به 11 تا 12 ژوئن منتقل شده است.

کنفرانس آی سی اس هم که قرار بود از 17 تا 20 مارس در لاس وگاس برگزار شود تا ماه جولای به تعویق افتاده است. همچنین نشست هکری اینسومنی هک از 19 تا 20 مارس در ژنو به 4 تا 5 ژوئن موکول شده است. کنفرانس بلاک هت آسیا هم به جای 31 مارس تا 3 آوریل از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر در سنگاپور برگزار می شود.

در نهایت کنفرانس تحلیل گران امنیتی کاسپراسکای که قرار بود از 6 تا 9 آوریل در بارسلون اسپانیا برگزار شود در سپتامبر افتتاح خواهد شد.

وحید باقری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول