اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تکمیل بنای فیزیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا چند ماه آینده

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار ضمن اشاره به برابری پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در طول ۸ ماهه اخیر نسبت به سال‌های گذشته، از تکمیل بنای فیزیکی این بیمارستان در چند ماهه آینده و ورود به فاز تجهیز آن خبر داد.

تکمیل بنای فیزیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا چند ماه آینده

محمدرضا عبدالعلی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) به همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران و فرمانداری شهریار جهش کاری بسیار خوبی نسبت به گذشته را تجربه کرده است.

وی افزود: در طول ۸ ماهه گذشته با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد، با مجموع پیشرفت فیزیکی در سال‌های گذشته برابری می‌کند و به دستور فرماندار شهریار از محل اعتبارات ارزش افزوده بخش قابل توجهی کارسازی شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار بیان داشت: تزریق مالی مناسبی نیز از سوی شهرستان شهریار به این پروژه صورت پذیرفته و تا چند ماه آینده پروژه احداث بنای فیزیکی بیمارستان به اتمام رسیده و وارد فاز تجهیز شود.

عبدالعلی گفت: در اکثر طبقات مختلف بیمارستان کار نازک‌کاری در حال انجام است و بخش عمده‌ای از عملیات نصب تاسیسات بیمارستان انجام گرفته و در هیچ برحه‌ای به این میزان شرایط خوبی در اجرای پروژه بیمارستان حاکم نبوده است.

وی تصریح کرد: هیچ گونه مشکل اعتباری پیش‌رو تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) وجود ندارد و قرارداد منعقد شده دقیقا بر اساس تخمین ریالی پروژه منعقد شده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول