اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمیته انضباطی به تخلفات بازیکن اوکراینی شهرداری ورامین ورود نکرد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گفت: فدراسیون والیبال باید به تخلفات بازیکن اوکراینی در زمان همکاری با تیم شهرداری ورامین رسیدگی کرده و جریمه‌ای متناسب با آن تعیین کند.

کمیته انضباطی به تخلفات بازیکن اوکراینی شهرداری ورامین ورود نکرد

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درخصوص پرداخت بدهی ۱۲۰ هزار دلاری اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان شرط حضور شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: با توجه به سابقه تیم‌داری کاراسازه متین در ورامین، مردم توقع داشتند که شهرداری به دلیل بنیه مالی خوب یک تیم والیبال را تشکیل دهد تا بتواند انتظارات علاقه‌مندان را در سطح مسابقات تامین کند.

وی افزود: شهرداری ورامین نیز در سال ۹۶ اقدام به تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی و معرفی تیم والیبال به لیگ برتر کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین بخشی از بدهی اعلام شده را مربوط به شرکت کاراسازه متین دانست و تصریح کرد: یکی از بازیکنانی که مبلغ قراراد خود را دریافت نکرده مربوط به دوره‌های قبل باشگاه است و با شرکت کاراسازه متین قرار دارد.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد این بازیکن حدود ۶۰ هزار دلار است، افزود: این بدهی به اشتباه به نام تیم شهرداری ورامین اعلام شده و در حال حاضر واحد حقوقی شرکت کاراسازه متین پیگیر پرداخت این بدهی است.

عباسی گفت: بخش دیگری از این بدهی اعلام شده به مبلغ حدود ۱۰۵ هزار دلار مربوط به بازیکن اوکراینی است که با سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری ورامین در سال ۹۶ قرارداد داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مبلغ قرارداد این بازیکن پرداخت شده است، افزود: دلیل عدم پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده هم تخلفاتی است که این بازیکن در زمان همکاری با تیم شهرداری ورامین مرتکب شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین اذعان کرد: ما دلایل خود را مبنی بر بی‌انضباطی این بازیکن در ترک باشگاه و عدم توجه وی به همراهی تیم در بازی‌های حساس جهت طرح در کمیته انضباطی به فدراسیون والیبال اعلام کردیم که سوابق آن موجود است.

وی افزود: از اینکه تخلفات این بازیکن در کمیته انضباطی مطرح شده یا نه اطلاعی ندارم چراکه نتیجه آن به ما اعلام نشده است.

عباسی با بیان اینکه پیگیر حل این موضوع از مجاری حقوقی هستیم، گفت: وقتی قراردادی منعقد می کنیم و در فدراسیون ثبت می شود موارد تخلف بازیکن هم باید توسط فدراسیون و از طریق کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار گیرد و جریمه لازم برای بازیکن خاطی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با جدیت در حال رایزنی برای رفع این موانع و حضور تیم والیبال شهرداری ورامین در جام باشگاه های آسیا هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول