اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس؛ طالقان پذیرای گردشگران نخواهد بود

فرماندار شهرستان طالقان با بیان اینکه هیچ مورد مشکوک کرونایی در این شهرستان دیده نشده است، گفت: در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، محدودیت‌هایی برای هرگونه تردد به این شهرستان را در نظر گرفته‌ایم.

با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس؛ طالقان پذیرای گردشگران نخواهد بود

بهنام جهانی، فرماندار شهرستان طالقان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان تردد به شهرستان طالقان با محدودیت مواجه است، همچنین هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

فرماندار شهرستان طالقان اضافه کرد: در شهرستان طالقان حتی یک مورد مشکوک به بیماری کرونا نداشتیم و با توجه به اینکه  بیشتر جمعیت این شهرستان سالمند هستند با اجرای طرح ویژه‌ای این شهرستان پیشتاز در جلوگیری از ورود ویروس کرونا در استان البرز شده است.

وی ادامه داد: براین اساس با کمک جمعیت هلال احمر، کادر بهداشتی و درمانی شهرستان در محل ورودی طالقان در ایست بازرسی آن تیم‌های پزشکی با تجهیزات آزمایشگاهی و تب سنج مستقر شده‌اند.

جهانی گفت: بنابراین علاوه بر گردشگران حتی افراد بومی که در شهرستان طالقان دارای اقامتگاه و منزل هستند نیز مورد معاینات پزشکی قرار می‌گیرند تا سلامتی آنان در برابر ویروس کرونا به اثبات رسد.

وی اضافه کرد: اگرچه علائم هشداری مبنی بر محدودیت ورود گردشگران به شهرستان طالقان در حدفاصل محدوده زیاران ( ۳۰کیلومتری ایست بازرسی شهرستان طالقان ) نصب شده ولی متاسفانه برخی از گردشگران به این امر بی توجه هستند.

فرماندار طالقان خاطرنشان کرد: برخی از این گردشگران پس از گذر از این علائم هشداری خود را به ایست بازرسی رسانده و بازهم اصرار به حضور درشهرستان طالقان دارند.

جهانی با اعلام اینکه تمام تلاش دست اندرکاران امور اجرایی و بهداشتی بر آن است که سبب نارضایتی گردشگران نشوند از مردم خواست حتی الامکان همکاری لازم را با هدف حفظ سلامت عموم در این زمینه تا رفع این مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول