اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ذخیره‌سازی و صادرات جزیره خارگ دچار هیچ وقفه‌ای نشده است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تاکنون هیچ وقفه عملیاتی در حوزه ذخیره‌سازی و صادرات صورت نگرفته و کارکنان این شرکت به صورت جهادی در حال خدمت‌رسانی به صنعت عظیم نفت کشور است.

ذخیره‌سازی و صادرات  جزیره خارگ دچار هیچ وقفه‌ای نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس اسدروز عصر امروز در نشست مدیریت شرایط بحران جزیره راهبردی خارگ، با بیان اینکه خارگ به عنوان قلب تپنده ایران اسلامی است، اقدامات کنترلی بسیار خوبی در جزیره صورت گرفته، ولی پایان کار نیست،اظهار داشت: افزایش پیشگیری و اقدامات کنترلی باید در ارتباط با کرونا ویروس به صورت مستمر در جزیره صورت بپذیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی در سطح منطقه عملیاتی خارگ آموزش و بروشورهای آگاهی خوبی تهیه و توزیع شده است، آگاهی‌رسانی یکی از لازمه‌های جلوگیری از شیوع و کنترل کرونا ویروس است.

وی بابیان اینکه در حوزه تأمین و تجهیز جهت مکانی جهت قرنطینه هشت سوئیت آماده خدمت‌رسانی است، افزود: کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای بودند از حضورشان در محل کار به‌دلیل رعایت اصول ایمنی جلوگیری به عمل آمد.

اسدروز تصریح کرد: این شرکت با داشتن سناریوهای از پیش تعیین شده که در سطح کلان مصوب شده تاکنون هیچ وقفه عملیاتی در حوزه ذخیره‌سازی و صادرات صورت نگرفته و کارکنان این شرکت به صورت جهادی در حال خدمت‌رسانی به صنعت عظیم نفت کشور است.

وی از آمادگی شرکت پایانه‌های نفتی ایران جهت تهیه اقلام موردنیاز حوزه پیشگیری از این ویروس خبر داد و افزود: به رئیس امور مالی شرکت دستور داده‌شده است که تمامی اقلام موردنیاز اعلامی و استاندارد بهداشت و درمان با رعایت اصول صرفه‌جویی با قید فوریت خریداری و اختیار مراکز بهداشتی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: ورود مهمانان نوروزی این شرکت به دلیل شیوع این ویروس در ایام نوروز لغو می‌شود، همچنین تمامی جلسات و بازدیدهای غیرضروری در سطح پایانه‌های نفتی کشور لغو است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول