اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مراسم درختکاری در «پارک پسماند» گرگان برگزار می‌شود/ 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از برگزاری مراسم کاشت نهال در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: امروز مراسم کاشت نهال در جنوب سایت استاداری معروف به «پارک پسماند» شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

مراسم درختکاری در «پارک پسماند» گرگان برگزار می‌شود/ 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت

ابوطالب قزلسفلو امروز با گرامیداشت هفته درختکاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امروز مراسم کاشت نهال در جنوب سایت استاداری معروف به «پارک پسماند» مرکز گلستان  با حضور استاندار، مدیران اجرایی و مردم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با کاشت نهال استارت درختکاری در کشور را زدند، تصریح کرد: همزمان در سراسر کشور، کاشت نهال تحت عنوان «نهال‌کاری همگانی برای ایجاد ایرانی سرسبز» از تاریخ 14 آذر ماه سال جاری در استان گلستان آغاز شد.

* 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت/ 130 هکتار زراعت چوب در سطح استان گلستان انجام شد
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت، ابراز کرد: به مناسبت هفته درختکاری 130 هکتار زراعت چوب در سطح استان گلستان انجام شد.
قزلسفلو از برگزاری ستاد توسعه درختکاری در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداران در سطح استان گلستان، ستاد توسعه درختکاری با مدیریت استاندار گلستان برگزار شد.
وی از کاشت نهال در حاشیه جاده‌های استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته درختکاری در حاشیه جاده شهرستان‎‌های آق‌قلا به گمیشان، گالیکش به تنگه‌راه، کلاله به سمت مراوه‌تپه و فاصله شهرستان مینودشت به سمت گالیکش را نهال‌کاری صورت گرفت.
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: بیش از 80 کیلومتر از حواشی جاده‌های اصلی و بخشی از جاده‌های فرعی با همکاری اداره‌کل بنیادمسکن استان گلستان تحت عنوان بوستان‌های روستایی در دستور کار قرار گرفت.
قزلسفلو از امضای تفاهم‌نامه بین سه ارگان اجرایی خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با همکاری سپاه نینوا، سازمان جهادکشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان گلستان امضا شد که طبق این تفاهم‌نامه قرار است 156 هکتار درختکاری مثمر و غیرمثمر به صورت تلفیقی در شهرستان کلاله صورت گیرد.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول