اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: سلامتی ورزشکاران مهمتر از کسب سهمیه است/ تمهیدات لازم اتخاذ شده و جای نگرانی نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تمهیدات لازم برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

سعیدی: سلامتی ورزشکاران مهمتر از کسب سهمیه است/ تمهیدات لازم اتخاذ شده و جای نگرانی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی درباره کاشت نهال که امروز انجام شد، اظهار داشت: یکی از مبانی منشور المپیک توجه به مسائل زیست محیطی است. در این راستا کمیته بین‌المللی المپیک فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد. کمیسیون محیط زیست ما هم برنامه‌هایی را دارد که امروز شاهد کاشت یک نهال درخت بودیم. البته کار امروز نمادین بود. باید پیوندی بین ما و محیط زیست برقرار باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اینکه شیوع ویروس کرونا باعث لغو تمرینات و مسابقات زیادی شده و اینکه در این مقطع چه باید کرد، گفت: ملاحظه اول توجه و رعایت توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا است که همه باید تابع آن باشیم. ضمن اینکه سلامتی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و حتی بالاتر از کسب سهمیه قرار دارد. باید شرایط ایمنی و تندرستی ورزشکاران را فراهم کنیم. تدابیر لازم اندیشیده شده و ستاد مبارزه با کرونا با محوریت فدراسیون پزشکی تشکیل شده است. 

وی افزود: تمهیدات لازم اتخاذ شده و جای نگرانی نیست. باید تلاش کنیم در این شرایط بحرانی که بیش از 70 کشور درگیر شده‌اند، عبور کنیم. مشکلاتی برای ورزش ما ایجاد شده و تیم‌های ما برای کسب سهمیه مجبور شدند در خارج از کشور اردو بزنند. کاراته بعد از اتریش به آلمان رفته است، ژیمناستیک قرار بود از ترکیه به باکو برود که باکو لغو شد. شمشیربازی با وجود کسب سهمیه باید در خارج از کشور بماند. با این شرایط هم بار مالی به ما تحمیل می‌شود هم اینکه ورزشکاران با چالش‌هایی روبه‌رو خواهند بود اما باید از این مسائل عبور کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول